Info jegyvásárlóknak

Információ a Magyar E-kereskedelem Napja rendezvény résztvevőinek

Május 8. (csütörtök) előtti tennivalóid 

Fontos: a beléptetéshez elég lesz csak a nevedet és a cégnevet bemondanod a regisztrációs pultoknál. 

 

Jelentkezés személyes konzultációra 

Válassz ki három neked tetsző konzultációs témát és/vagy tanácsadót és jelentkezz online be most  személyes konzultációra kedd (május 6.) éjfélig.

Konzultációs jelentkezés ITT»»»

A konzultációk 15 percesek, a megjegyzés rovatba írd be az általad megtárgyalni kívánt kérdést, problémakört.

***

Töltsd le a rendezvény programját és tervezd meg a saját #EkerNap élményed

Javasoljuk, hogy töltsd majd le az #EkerNap programját PDF-ben.

Így sokkal jobban átlátod majd, hogy milyen programok lesznek egymással párhuzamosan és eldöntheted, hogy melyiket választod a lehetőségek széles tárházából.

A RENDEZVÉNY PROGRAMJÁNAK LETÖLTÉSE»»» 

Az #EkerNap térképe

Készítettünk neked egy #EkerNap térképet.

Ezen láthatod az összes előadó termet, workshop termet és a kiállítói standokat.

Szintén érdemes ezeket a PDF-et is kinyomtatnod vagy akár a telefonodon is meg tudod nézni majd a rendezvényen.

 

A 2025-ös #EKERNAP  TELJES TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

Végleges programok webes változatát itt találod: https://ekernap.hu/#programok

 

Helyszín

Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
1097 Budapest,
Könyves Kálmán körút 12-14.

Szállás

Amennyiben a rendezvény előtt vagy után szállást szeretnél magadnak foglalni a Lurdy Ház közelében, akkor a B&B Hotel Budapest szállást javasoljuk, ahonnan tömegközlekedéssel pár perc alatt elérhető a rendezvény helyszíne.

Találkozunk a Magyar E-kereskedelem Napján!

Üdvözlettel:

dr. Ormós Zoltán

elnök

Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata

Erre figyelj május 8-án a rendezvény napján!

Parkolás, közlekedés

  1. Érkezz időben, már csak a parkolóhely miatt is.
  2. Javasolt tartalék parkolóhely: Remiz utca-Fék utca (ingyenes, kb 4 perc séta a Lurdytól)
  3. Ha tudsz, akkor gyere tömegközlekedéssel, hiszen így nem csak a környezetet véded, hanem esetleg gyorsabban is eljutsz célállomásodra.

Belépés a rendezvényre

  1. Fontos: a beléptetéshez nincs szükséged jegyre, elég lesz csak nevedet és a cégnevet bemondanod a regisztrációs pultoknál.
  2. A Lurdy Ház 1. emeletén található Rendezvényközpont bejáratánál a regisztrációs pultoknál fogod megkapni a nyakpassodat. 
  3. A regisztrációnál fogsz kapni egy kisokost, amelyen megtalálod a rendezvény pontos programját, a rendezvény térképét és sok más hasznos infot.

 

Kiállítói standok

A kiállítói standok a kiállítótérben, a rendezvény központi terében találhatóak. 40+ kiállító vár Téged erre a napra szóló speciális kedvezménnyel, melyet kár lenne kihagynod. Több kiállítónk is meglepetésekkel is készül.

Hozzál elegendő papír névjegyet vagy készíts a telefonodra egy névjegy adó alkalmazással e-névjegyet (iPhone: QR Tiger, Android: myQRCards), hogy majd  meg tudd adni a kontakt adataidat.

Konzultációs terem (5-ös terem)

  1. Ha előre foglalt konzultációd van, annak időpontja előtt 5 perccel jelentkezz a konzultációs teremnél álló hostesseknél. Nézd meg a konzultációs táblázatban, hogy a konzultációs asztalod hányas sorszámú, így könnyebb lesz megtalálnod a konzultációs asztalodat.
  2. Ha nincs előre foglalt konzultációd, akkor is várunk a konzultációs teremnél, hiszen a szabad helyek függvényében még a helyszínen is kaphatsz konzultációs időpontot a hostessek segítségével.
  3. Tartsd tiszteletben a konzultációs időtartamodat, 15 perc elteltével add át a helyed a következő résztvevőnek.

Wifi

A kiállítótérben ingyenes wifi érhető el.

Wifi hálózat neve: Ekernap

Jelszó: ekernap2025

Étkezési lehetőség, ebédszünet

  1. Az ebészünet 12:00-13:00 között lesz. A Lurdy Ház gyorsétterem udvarában lesz lehetőséged ebédelni. Az éttermek listáját itt tudod megtekinteni. 

Töltsd le a rendezvény programját és tervezd meg a saját #EkerNap élményed

Javasoljuk, hogy töltsd majd le az #EkerNap programját PDF-ben.

Így sokkal jobban átlátod majd, hogy milyen programok lesznek egymással párhuzamosan és eldöntheted, hogy melyiket választod a lehetőségek széles tárházából.

PRO tipp: ha ki is nyomtatod a PDF-filet, akkor tollal/ceruzával be tudod jelölgetni, hogy milyen „útvonalon” fogsz haladni a rendezvényen.

 

A RENDEZVÉNY PROGRAMJÁNAK LETÖLTÉSE»»»

Az #EkerNap térképe

Készítettünk neked egy #EkerNap térképet.

Ezen láthatod az összes előadó termet, workshop termet és a kiállítói standokat.

Szintén érdemes ezeket a PDF-et is kinyomtatnod vagy akár a telefonodon is meg tudod nézni majd a rendezvényen.

 

Az #EKERNAP 2025  TELJES TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

Végleges programok webes változatát itt találod: https://ekernap.hu/#programok

Erre figyelj május 8-án a rendezvény napján!

Parkolás, közlekedés

  1. A Lurdy parkoló fizetős, behajtáskor tájékozódj a feltételekről.A parkolók megközelítése a Mester utca  és Máriássy utca felől a Forinyák Géza utcában lehetséges.Fizetési lehetőségek:
    A parkolójegyet a piros és kék lifteknél, illetve a felszíni parkoló bejáratánál elhelyezett automatáknál lehet kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával.740 db felszíni parkolóhely:Lurdy felszíni parkoló560 db mélygarázs parkolóhely:Lurdy Mélygarázs
  2. Javasolt tartalék parkolóhely: Remiz utca-Fék utca (ingyenes, kb 4 perc séta a Lurdytól)
  3. Ha tudsz, akkor gyere tömegközlekedéssel, hiszen így nem csak a környezetet véded, hanem esetleg gyorsabban is eljutsz célállomásodra.

Belépés a rendezvényre

  1. Fontos: a beléptetéshez nincs szükséged jegyre, elég lesz csak nevedet és a cégnevet bemondanod a regisztrációs pultoknál.
  2. A Lurdy Ház 1. emeletén található Rendezvényközpont bejáratánál a regisztrációs pultoknál fogod megkapni a nyakpassodat. 
  3. A regisztrációnál fogsz kapni egy kisokost, amelyen megtalálod a rendezvény pontos programját, a rendezvény térképét és sok más hasznos infot.

Kiállítói standok

A kiállítói standok a kiállítótérben, a rendezvény központi terében találhatóak. 40+ kiállító vár Téged erre a napra szóló speciális kedvezménnyel, melyet kár lenne kihagynod. Több kiállítónk is meglepetésekkel is készül.

Hozzál elegendő papír névjegyet vagy készíts a telefonodra egy névjegy adó alkalmazással e-névjegyet (iPhone: QR Tiger, Android: myQRCards), hogy majd  meg tudd adni a kontakt adataidat.

Konzultációs terem (5-ös terem+catering terem)

  1. Ha előre foglalt konzultációd van, annak időpontja előtt 5 perccel jelentkezz a konzultációs teremnél álló hostesseknél. Nézd meg a konzultációs táblázatban, hogy a konzultációs asztalod hányas sorszámú, így könnyebb lesz megtalálnod a konzultációs asztalodat.
  2. Ha nincs előre foglalt konzultációd, akkor is várunk a konzultációs teremnél, hiszen a szabad helyek függvényében még a helyszínen is kaphatsz konzultációs időpontot a hostessek segítségével.
  3. Tartsd tiszteletben a konzultációs időtartamodat, 15 perc elteltével add át a helyed a következő résztvevőnek.

Wifi

A kiállítótérben ingyenes wifi érhető el.

Wifi hálózat neve: Ekernap

Jelszó: ekernap2025

Étkezési lehetőség, ebédszünet

  1. Az ebészünet 12:00-13:00 között lesz. A Lurdy Ház gyorsétterem udvarában lesz lehetőséged ebédelni. Az éttermek listáját itt tudod megtekinteni. 

Töltsd le a rendezvény programját és tervezd meg a saját #EkerNap élményed

Javasoljuk, hogy töltsd majd le az #EkerNap programját PDF-ben.

Így sokkal jobban átlátod majd, hogy milyen programok lesznek egymással párhuzamosan és eldöntheted, hogy melyiket választod a lehetőségek széles tárházából.

PRO tipp: ha ki is nyomtatod a PDF-filet, akkor tollal/ceruzával be tudod jelölgetni, hogy milyen „útvonalon” fogsz haladni a rendezvényen.

 

A RENDEZVÉNY PROGRAMJÁNAK LETÖLTÉSE»»»

Az #EkerNap térképe

Készítettünk neked egy #EkerNap térképet.

Ezen láthatod az összes előadó termet, workshop termet és a kiállítói standokat.

Szintén érdemes ezeket a PDF-et is kinyomtatnod vagy akár a telefonodon is meg tudod nézni majd a rendezvényen.

 

A 2025-ös #EKERNAP  TELJES TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

Végleges programok webes változatát itt találod: https://ekernap.hu/#programok

Gyakran feltett kérdések

740 db felszíni parkolóhely: Lurdy felszíni parkoló

560 db mélygarázs parkolóhely: Lurdy Mélygarázs

A parkolók megközelítése a Mester utca  és Máriássy utca felől a Forinyák Géza utcában lehetséges.

Fizetési lehetőségek:
A parkolójegyet a piros és kék lifteknél, illetve a felszíni parkoló bejáratánál elhelyezett automatáknál lehet kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

A PARKOLÁS DÍJA

Felszíni parkoló

  • Az első 90 perc díjmentes* napi egy alkalommal
  • Ezt követően: 400 Ft / megkezdett óra

Mélygarázs

  • Az első 30 perc díjmentes* napi egy alkalommal
  • Ezt követően: 450 Ft / megkezdett óra

*A kedvezmény más kedvezménnyel nem összevonható, napi egy alkalommal érvényes.

A parkolási ügyintézés a parkolóház mindenkori nyitva tartása alatt lehetséges. Használd a sorompónál található információs gombot segítségért.

ÁFA-s számla igénylése:
Az ÁFA-s számla igényedet a szamla.parkolas@lurdyhaz.hu e-mail címre küldd el az alábbi adatokkal:

Határidő: A parkolójegy kiállításától számított 24 órán belül.

Szükséges dokumentumok: Beszkennelt vagy lefotózott parkolási bizonylat (bizonylat hiányában a parkolójegy).

Adatok: Vevő neve, címe, adószáma. Számla befogadó e-mail címe (vagy postázási címe).

A beléptetés már 8:00-tól megkezdődik, addigra már bent lesznek a kiállítók is. Nekik már 8:00-ig be kell lépni a rendezvényre.

PRO tipp: érkezz időben, 9:00 előtt, így nem kell sorban állnod és már egy finom kávéval kezdhetsz a Nestlé stand barristáinál.

A konzultációk az 5-ös teremben lesznek.

A termek térképét PDF-ben a „Május 8. előtti tennivalóid” oszlopban találod, alul.

Érdemes kiprintelned és előre bejelölnöd, hogy mik a legforróbb célpontjaid.

 

Igen, a konzultációs terem (5-ös terem) bejáratánál található konzultációs pultnál tudsz jelentkezni a még szabad konzultációs időpontokra.

Kizárólag a konzultációs időpontokra  kell helyet foglalnod.

A workshopokra és az előadásokra nem kell helyet foglalnod.

Igen, de nem minden workshopról készül felvétel.

Webshop üzemeltető tagjaink számára ingyenesen lesz elérhető az összes videófelvétel.