Információ a Magyar E-kereskedelem Napja rendezvény résztvevőinek

Május 11. (csütörtök) előtti tennivalóid 

Fontos: a beléptetéshez nem kell QR-kódot letöltened/printelned, mivel jegy nélküli beléptetés lesz. Elég lesz csak a nevedet és a cégnevet bemondanod a regisztrációs pultoknál. 

***

Töltsd le a rendezvény programját és tervezd meg a saját #EkerNap élményed

Javasoljuk, hogy töltsd majd le az #EkerNap programját PDF-ben.

Így sokkal jobban átlátod majd, hogy milyen programok lesznek egymással párhuzamosan és eldöntheted, hogy melyiket választod a lehetőségek széles tárházából.

PRO tipp: ha ki is nyomtatod a PDF-filet, akkor tollal/ceruzával be tudod jelölgetni, hogy milyen „útvonalon” fogsz haladni a rendezvényen.

 

A RENDEZVÉNY PROGRAMJÁNAK LETÖLTÉSE»»»

 

Az #EkerNap térképei

Készítettünk neked két #EkerNap térképet.

Ezeken láthatod az összes előadó termet, workshop termet (teljes terem térkép) és a kiállítói standokat (stand térkép).

Szintén érdemes ezeket a PDF-et is kinyomtatnod vagy akár a telefonodon is meg tudod nézni majd a rendezvényen.

 

A 2023-as #EKERNAP  TELJES TEREM  TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

 

A 2023-as RENDEZVÉNY STAND TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

 

Végleges programunk webes változatát itt találod: https://ekernap.hu/#programok

 

Helyszín

Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
1097 Budapest,
Könyves Kálmán körút 12-14.

Szállás

Amennyiben a rendezvény előtt vagy után szállást szeretnél magadnak foglalni a Lurdy Ház közelében, akkor a B&B Hotel Budapest szállást javasoljuk, ahonnan tömegközlekedéssel pár perc alatt elérhető a rendezvény helyszíne.

Egy kétágyas szoba jelenleg kb. 32.000-37.000 Ft között foglalható május 10-re.

 

 

Találkozunk a Magyar E-kereskedelem Napján!

Üdvözlettel:

dr. Ormós Zoltán

elnök

Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata

Erre figyelj május 11-én a rendezvény napján!

Parkolás, közlekedés

  1. Érkezz időben, már csak a parkolóhely miatt is, hamar feltelnek a Lurdy Ház érvényesített jeggyel ingyenes udvari parkolóhelyei. FONTOS! Az ingyenes parkolás érvényesítésért, érkezéskor a regisztrációs asztalnál be kell mutatni a parkolójegyet.
  2. A Lurdy teremgarázs fizetős, behajtáskor tájékozódj a feltételekről.
  3. Javasolt tartalék parkolóhely: Remiz utca-Fék utca (ingyenes, kb 4 perc séta a Lurdytól)
  4. Ha tudsz, akkor gyere tömegközlekedéssel, hiszen a főtámogatónk koktélokkal is megvendégel Téged a rendezvényen.

Belépés a rendezvényre

  1. Fontos: a beléptetéshez nincs szükséged jegyre, elég lesz csak nevedet és a cégnevet bemondanod a regisztrációs pultoknál.
  2. A Lurdy Ház 1. emeletén található Rendezvényközpont bejáratánál a regisztrációs pultoknál fogod megkapni a névre szóló nyakpassodat. Kérünk, hogy abba a sorba állj, ami a vezetékneved kezdőbetűjének felel meg (pl. Balogh Sándor az A-F feliratú regisztrációs asztalhoz).
  3. A regisztrációnál fogsz kapni egy kisokost, amelyen megtalálod a rendezvény pontos programját, a rendezvény térképét és sok más hasznos infot.

Ruhatár

A rendezvényen nem biztosítunk ruhatárat, ezért kérünk, hogy csak a legszükségesebb dolgokat és ruhadarabokat hozd magaddal, de lesz értéktár lapotopoknak.  (lásd alábbi pont)

Értéktár

A Boxy Terem mellett, a Boxy standdal szemben lesz egy értéktár, ahol laptopodat, töltődet elhelyezheted. Ha nem találod, kérdezd meg a hostesseket, szívesen segítenek.

Kiállítói standok

A kiállítói standok a kiállítótérben, a rendezvény központi terében találhatóak. 42+ kiállító vár Téged erre a napra szóló speciális kedvezménnyel, melyet kár lenne kihagynod. Több kiállítónk is meglepetésekkel is készül.

Konzultációs terem (9-es terem)

  1. Ha előre foglalt konzultációd van, annak időpontja előtt 5 perccel jelentkezz a konzultációs teremnél álló hostesseknél. Nézd meg a konzultációs táblázatban, hogy a konzultációs asztalod hányas sorszámú, így könnyebb lesz megtalálnod a konzultációs asztalodat.
  2. Ha nincs előre foglalt konzultációd, akkor is várunk a konzultációs teremnél, hiszen a szabad helyek függvényében még a helyszínen is kaphatsz konzultációs időpontot a hostessek segítségével.
  3. Tartsd tiszteletben a konzultációs időtartamodat, 15 perc elteltével add át a helyed a következő résztvevőnek.

Workshop termek

  1. Előfordulhat, hogy egyes workshopok előregisztráció alapján már le vannak zárva, így a hostessek nem tudnak több embert beengedni a létszámkorlát miatt.
  2. Amennyiben vannak szabad helyek az adott workshopon, a szabad helyek függvényében be tudsz menni.

Wifi

A Packeta jóvoltából lesz ingyenes wifi az egész rendezvény területén.

Wifi hálózat neve: Packeta

Jelszó: Packeta2023

Étkezési lehetőség, ebédszünet

  1. Az ebészünet 12:00-13:00 között lesz. A Lurdy Ház gyorsétterem udvarában lesz lehetőséged ebédelni. Az éttermek listáját itt tudod megtekinteni. 

Töltsd le a rendezvény programját és tervezd meg a saját #EkerNap élményed

Javasoljuk, hogy töltsd majd le az #EkerNap programját PDF-ben.

Így sokkal jobban átlátod majd, hogy milyen programok lesznek egymással párhuzamosan és eldöntheted, hogy melyiket választod a lehetőségek széles tárházából.

PRO tipp: ha ki is nyomtatod a PDF-filet, akkor tollal/ceruzával be tudod jelölgetni, hogy milyen „útvonalon” fogsz haladni a rendezvényen.

 

A RENDEZVÉNY PROGRAMJÁNAK LETÖLTÉSE»»»

 

Az #EkerNap térképei

Készítettünk neked két #EkerNap térképet.

Az elsőn  láthatod az összes előadó termet, workshop termet (teljes terem térkép).

A másodikon találod a kiállítói standokat (stand térkép).

Szintén érdemes ezeket a PDF-et is kinyomtatnod vagy akár a telefonodon is meg tudod nézni majd a rendezvényen.

 

A 2023-as #EKERNAP  TELJES TEREM  TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

 

A 2023-as RENDEZVÉNY STAND TÉRKÉPÉNEK LETÖLTÉSE»»»

 

Végleges programunk webes változatát itt találod: https://ekernap.hu/#programok

Gyakran feltett kérdések

  • Érkezz időben, már csak a parkolóhely miatt is, hamar feltelnek a Lurdy Ház érvényesített jeggyel ingyenes udvari parkolóhelyei. FONTOS! Az ingyenes parkolás érvényesítése céljából érkezéskor a regisztrációs asztalnál be kell mutatnod a parkolójegyedet és érvényesítetned kell.
  • A Lurdy teremgarázs fizetős, behajtáskor tájékozódj a feltételekről.

A Lurdy mélygarázsban a parkolás díja hétfőtől vasárnapig minden megkezdett óra 300 Ft (az első 15 perc ingyenes).

Az elveszett jegy pótdíja 10.000,- Ft.

ÁFA-S SZÁMLA IGÉNYLÉSE PARKOLÁSI DÍJRÓL

A parkolási díjról szóló áfa-s számla igényüket a szamla.parkolas@lurdyhaz.hu e-mail címre legyenek szívesek megküldeni az alábbiak szerint:

  • a parkolás időpontjától számított 24 órán belül,
  • bescannelve, vagy befotózva a parkolási díjról szóló bizonylatot, (bizonylat hiányában a parkolási jegyet)
  • megjelölve a vevő nevét, címét, adószámát,
  • számla befogadó e-mail címet (vagy postázási címet).

A beléptetés már 8:00-tól megkezdődik, addigra már bent lesznek a kiállítók is. Nekik már 8:00-ig be kell lépni a rendezvényre.

PRO tipp: érkezz időben, 9:00 előtt, így nem kell sorban állnod és már egy finom kávéval kezdhetsz a Boxy stand barristáinál.

A konzultációk a 9-es teremben lesznek.

A termek térképét PDF-ben a „Május 11. előtti tennivalóid” oszlopban találod, alul.

Érdemes kiprintelned és előre bejelölnöd, hogy mik a legforróbb célpontjaid.

Pro tipp: a Boxy standján a barristáktól nagyon finom kávét fogsz kapni.

Igen, a 9-es terem bejáratánál található konzultációs pultnál tudsz jelentkezni a még szabad konzultációs időpontokra.

Kizárólag a konzultációs időpontokra kell helyet foglalnod.

A workshopokra a helyfoglalás jelzés értékű, hogy kb. hány széket rakjunk be a workshop terembe.

A Boxy terem és a Packeta terem előadásaira nem kell még jelzést sem leadnod, itt elég ha a rendezvényen bejössz ezekbe a termekbe.

A Workshop teremben (Catering terem) lesz a csoport találkozó 16:45-től.

Program:

16:45-16:55 Nyitó beszéd az adminoktól (Gábor Tamás, Ormós Zoltán)

16:55-17:15 Javaslatok, tippek, észrevételek a csoport működésére vonatkozóan

17:15-18:00 Kötetlen beszélgetés

Igen, de nem minden workshopról készül felvétel.

Webshop üzemeltető tagjaink számára ingyenesen lesz elérhető az összes videófelvétel.