ekernap

Martin Greif
az Amerikai Egyesült Államokból

Konverzió optimalizációs mesterkurzus

Konverzió optimalizáció

Tanuld meg, hogy hogyan egyeztetheted össze a látogatói szándékot, a látogatói élményt és a céljaidat a webáruházadban, hogy drasztikus módon növeld a konverziós számaidat.

Martin Greif

Martin Greif

Vállalkozó, előadó, szerző és CRO-szakértő

Tudd meg, hogyan válaszolj helyesen arra a
három kérdésre, amit minden látogató feltesz amikor megérkezik a webáruházadba, és oldalról oldalra navigál.

Megfelelő webáruházban vagyok?

Milyen érzést vált ki bennem ez az oldal?

Mit kellene itt csinálnom?

Amikor megérted a három kérdés mögött rejlő pszichológiát, máshogy fogsz gondolkodni a webáruházaddal és a látogatóival kapcsolatban.

Konkrét tudással fogsz távozni, amelyeket rögtön végrehajtasz a webáruházadban, annak érdekében, hogy növeld a konverziód és ezáltal a profitod.

Ráadásul nem csak azt fogod megtudni, hogy mit csinálj, hanem azt is, hogy miért csináld.

Kezdhetjük?

Copyright © EKERNAP