Konzulensi űrlap

Adatbekérő az #ekernap KONZULENSEI részére

Kedves Konzulensünk,

 

Üdvözlünk a fedélzeten és reméljük, hogy sok új ügyféllel gazdagodsz az #ekernapos konzultációid után :)

Az alábbi lépésekben jutunk majd el jó eredményekhez:

 1. Űrlap kitöltése

Pár alapadatot kell csak beírnod az alábbi űrlapra. Ezekre szervezési okból van szükség, illetve azért, hogy minden infót megkapjanak rólad az érdeklődő webshop üzemeltetők.

Amennyiben egy cégtől kettő vagy több konzulens is érkezik (pl. váltják egymást délelőtt, délután) akkor kérjük, hogy mindkettőjük nevére töltsétek ki az adatbekérőt.  

2. SALONIC rendszer 

A konzultációra történő jelentkezés a jegyvásárlóknak az idén a könnyen kezelhető SALONIC időpontfoglaló rendszerén keresztül fog történni. Amikor felvittük a konzulensi adataidat a SALONIC rendszerébe, egy tájékoztató emailt küldünk számodra egy magyarázó videóval, hogy egyedül is tudd kezelni az időpontfoglaló rendszert.

 

A hozzád foglalt időpontokról az esemény előtt pontos tájékoztatást kaphatsz a SALONIC időpontfoglalóból 

Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a helyszínen is lesz lehetősége a jegyvásárlóknak a szabad időpontokra jelentkezni konzultálni a hostessek segítségével.  Tavaly sok jelentkezés történt helyben is.

Bármely kérdésedet az events@ecommerce.hu email címen szívesen megválaszoljuk. 

Üdvözlettel:

A szervezők