A szervezőről: Ecommerce Hungary
Egyesületünk 2005 óta védi a webshop üzemeltetők érdekeit és szervez szakmai konferenciákat.
Minden rendezvényünk teljes nyereségét a magyar e-kereskedők érdekvédelmére fordítjuk.
Vedd meg a jegyedet erre a szuper rendezvényre és támogasd a magyar e-kereskedők érdekvédelmét!
Bónuszok: a jegyvásárlással 1 évig automatikusan az Ecommerce Hungary tagja leszel és részesülsz a tagi előnyökben.
Igazi nonprofit rendezvény kisebb webshop üzemeltetőknek
1000+ webshopos, 60+ kiállító
45+ konzultációs asztal, 700+ konzultációs időpont lehetőség
Témák: SEO, közösségi marketing, hírlevél marketing, automatizáció, mesterséges intelligencia, jog, fogyasztóvédelem, stb.
Válassz kedvedre a 10+ workshopból!
UNAS továbbképzés
Shoprenter továbbképzés
Shopify továbbképzés
Mastermind foglalkozások (csak 14 férőhely)
Ingyenes nevezés az EkerNap nagydíjra
Szegmensek: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-
fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség, hobbi-kisállat,
szórakozásművelődés, erotika, dísztárgy-ékszer, élelmiszer-ital.
Az EkerNap teljes programja
Itt találod az összes előadást egy helyen.
A konzultációkkal kapcsolatos információkat keresd a program alatti blokkban.
Facebook hirdetési stratégia alapjai e-kereskedőként
Dávid Ádám (Kiszervezetett Marketing Kft.)
Az előadás célja, hogy mélyebben megértsd, hogyan lehet kiaknázni a Facebook hirdetési platformjában rejlő lehetőségeket e-kereskedőként. Az előadás során meghatározott lépések sorát fogom felsorakoztatni ami alapján érdemes felépíteni a piacra lépést onnan, hogy elindítod a webshopodat, odáig, hogy havi több millió forint bevételt termel számodra a webshopod.
Webshop marketing - feketén-fehéren
Laczkó Balázs (Netmarketing Online Kft.)
Milyen eszközöket érdemes most használni? Mit tehetsz az óriási erőfölényben lévő webshopokkal vagy akár a Temuval szemben? Hogyan építsd fel a marketinged, hogy az “időtálló” legyen? Gyere és tarts velem és megmutatom, hogyan lehet a semmiből piacvezető webshopot építeni!
Befolyásolj tömegeket! / Közösségi média videós tartalomgyártás
Nagy Péter (Pioneer Marketing Kft)
Szeretnéd hogy az álomvevőid végeláthatatlan sorokban álljanak a termékeidért? Egy jól felépített közösségi média tartalom marketing stratégiával ezt elérheted! De hogyan épül fel egy ilyen stratégia és hogyan kell kivitelezni? Erről lesz szó.
SEO 2024 - A legfontosabb keresőoptimalizálás (SEO) trendek 2024-ben
Perger Tamás (Marketing Consulting Kft)
A SEO keresőoptimalizálás jövője a felhasználót középpontba helyező, etikusabb és technikailag fejlettebb megközelítés felé halad. Átstrukturálva ezzel a webáruházak munkáját. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás térnyerése lehetővé teszi a Google számára, hogy jobban megértsék a felhasználói szándékokat, és relevánsabb eredményeket adjanak. Ez az AI-modell pedig azt ígéri, hogy átformálja a keresést. Alkalmazkodnunk kell, különben lemaradunk. Nézzük meg az előttünk álló kihívásokat, fedezzük fel a nyerő stratégiákat, és előzzük meg a versenytársakat.
Miért használnak a nők vásárlás előtt Pinterest?
Rózsa Kármen (Pinterest Magyaroknak)
Pinterest felhasználói rétege 60-70%-ban nő, akik az esetek 80%-ban vásárlás előtt érkeznek a platformra inspirációért vagy konkrét termék javaslatért. Jelen pillanatban még csak pár száz cég használja ki Magyarországon a platform adta lehetőségeket: az erős organikus forgalmat, linkelési lehetőséget posztonként, halmozott megjelenést posztok alatt. A keresések nagyobbik része külföldi oldalakra mutat, mivel még nincs lefedve a platform, noha a kereslet van rá kifejezetten azokban a szektorokban, ami a női vásárlókat érinti.
Mennyi pénzt veszíthetsz egy rossz logisztikai folyamattal?
Guóth Patrik (Boxy Group)
True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban
Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA)
A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.
This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.
Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.
True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban
Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA)
A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.
This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.
Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.
3 Webshops, +2000% ROAS, €36,005 Avg. Revenue: Performance-Based Affiliate Marketing
Kristýna Gröbnerová (Affiliate Manager Selltoro, Marketer in Business League, World’s First E-Commerce Championship)
Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.
„Örökzöld” automata e-mailek: egyszer beállítod, évekig hozza a nyereséget - fireside chat
Vavrek Balázs és Losonczi János
Ezek azok az automatikus e-mailek és egyszerű workflow-k, amiket egyszer megírsz (mondjuk az előadás után 1 héttel), beállítod őket, majd évekig termelnek. Losonczi János és Vavrek Balázs „podcastszerű kötetlenséggel”, de mély szakmaisággal veszi át azt, hogy 1. milyen automatizálási lehetőségek vannak egy webáruházban 2. mik azok, amiket piacfüggetlenül mindenkinek érdemes beállítani 3. hogyan érdemes ezeket megszövegezni úgy, hogy izgalmasak, frissek, érdekesek legyenek. A beszélgetés végére a jegyzetfüzetedben lesz egy lista azokról az e-mail-fajtákról, amiket a közeljövőben beállíthatsz.
eCommerce SEO ROAS alapon
Szesztay Péter (BP Digital)
Egy megfelelően optimalizált ekereskedelmi szereplő forgalmának 40-45%-át teszi ki az organikus forgalma. Ennek ellenére a SEO költéseket mégsem szokás valamiért összehasonlítani a többi csatornával ROAS alapon. A BP Digital kizárólagosan keresőoptimalizálásra szakosodott ügynökség csapata ezt szeretné megtörni és bemutatni, hogy milyen metrikák és metodológia mentén lehet összahasonlítani almát almával, azaz PPC ROAS-t a SEO ROAS-al, akár termék kategória szinten is. Hands-on bemutató a metrika, analitika és adat szerelmeseinek :)
A Google Shopping előnyei és kimaxolása
Dévavári Dezső (olcsobbat.hu)
Ebben az előadásban megnézzük, hogy mik a Google Shopping kampányok előnyei, milyen apró trükkökkel tudod maximalizálni a teljesítményét, vagy akár hogyan tudsz több párhuzamos kampányt is futtatni.
Szemben az árral vagy ússzunk az árral?
Müller-Váczi Lívia (RG-STÚDIÓ KFT.)
Bemutatjuk, hogy milyen kampány típusokkal és kampány stratégiákkal tudjuk folyamatosan mederbe tartani vagy akár duzzasztani a webáruház eredményeinket.
Felhasználói Kalandra Fel - avagy a Perszonalizált Webáruházak Birodalma
Sajó Tamás (Segmentify)
Ha már annyit dolgozol azon, hogy látogatókat irányíts a webáruházadra, tedd egyben könnyűvé és szórakoztatóvá a vásárlást az oldaladon! A shopod személyre szábásával és automatizálásával a felhasználóid emlékezetes vásárlási élménnyel és releváns termékekkel távoznak, miközben Te magasabb kosárértéknek és konverziónak örvendhetsz. Az előadásunkban élő példákon keresztül mutatjuk be, hogy mennyit számít, ha minden felhasználódnak valós időben, a weboldalon lévő már első interkciótól perszonalizált élményt nyújtasz, ami végigkíséri a vásárlást és utána is újabb, közös kalandokra hív.
MacBook pro sorsolás
A résztvevők között a Furbify.hu jóvoltából kisorsolunk egy Apple MacBook Pro 15″ A 1707 mid 2017 Space Grey laptopot.
*renew termék, 2 év grancia*
Nagy termékek, gyors szállítás: válasz az e-kereskedelem kihívásaira
Havasi Gábor (GLS Hungary)
Az online vásárlások számának növekedésével párhuzamosan egyre változatosabb termékeket rendelnek házhoz az emberek, melyek kiszállítása bizonyos esetekben a hagyományos csomaglogisztikai megoldásokkal ugyan nem kivitelezhető – például bútorok, kondigépek vagy háztartási gépek –, de van megoldás. A vásárlói igények kiszolgálása érdekében a csomagok mérete ma már nem korlátozó tényező az 1 munkanapon belüli házhoz szállítás esetében sem. Így a webáruházak, termékportfóliójuk bővítésével könnyedén előnyre tehetnek szert az ázsiai piacterekkel szemben.
Ismerd meg az online vásárlók szokásait! Bemutatjuk legfrissebb E-shopper Barométerünket
Varga László (DPD Hungary Kft)
Miért térnek vissza az e-shopperek az alapokhoz és mit tartanak a legnagyobb nehézségnek egy vásárlás során?
Mi teszi az e-kereskedelmet egyszerre mélyen gyökerezővé, mégis folyamatosan változóvá?
Miért kedvelik a vásárlók az alternatív kiszállítási megoldásokat, a C2C platformokat és a közösségi médiát?
Ismerd meg az e-kereskedelem legfrissebb trendjeit és az e-shopperek preferenciáit legújabb felmérésünkön keresztül!
Új dimenziók a cég profitnövekedésében
Várgedő Lajos (Adriana Automatik Kft)
Egy vállalkozás növekedése leginkább az árbevétel gyarapodásában mérhető. Az előadásomban arról fogok beszélni, hogy emellett milyen lehetőségeid vannak a profit növelésére. Olyan megoldásokat hozok, amiket kihasználva jelentős költségeket takaríthatsz meg, ami automatikus profit növekedést eredményez. Ránézünk a mesterséges intelligencia térhódítására, amit ha jól használsz, most minden eddiginél gyorsabbá válik a céged növekedése. Vállalkozóként fontos, hogy ismerjünk és beépítsünk szoftvereket például a pénzügyi és könyvelési folyamatainkba; így növeljük a hatékonyságot és támogatjuk a rentábilis működést. Gyere és hallgasd meg hogyan gondolkodok erről, találd meg miként növeli a te céged profitját is egy jól beállított szoftver!
Így legyünk attraktívak egy kompetitív piacon
Szép Károly (Sameday)
Hogyan tud segíteni egy logisztikai partner az üzleti növekedésben?
Mik a legfontosabb trendek 2024-re?
Amazon - Konkurensből barát, avagy hogyan lovagold meg a világ piacvezető kereskedelmi platformjának sikerét!
Náfrádi Zoltán (FBA Rockets)
Miért különleges és egyedülálló az Amazon, mint értékesítési csatorna? Az Amazonon található hatalmas vásárlóerő, és a számos technikai előny szinte játékosan könnyűvé teszik a globális terjeszkedést. A versenytársak eladási adatai, és a saját termékeink várható piacrészesedése is előre meghatározható, ezáltal hihetetlen előnnyel indulhatunk el a termékeinkkel. Összefoglaljuk, hogyan lehet előnyükre fordítani az Amazon megkerülhetetlenségét, milyen üzleti modellek sikeresek ezen az egyedülálló globális piactéren. Lépj szintet, Ne maradj le, Ne maradj ki!
Az ember túl értékes ahhoz, hogy olyan munkát végezzen, amit egy gép is el tud látni.
Tóth Zoltán (KBOSS.hu Kft. Számlázz.hu)
Megrendeléstől az adófizetésig, emberi kéz érintése nélkül. Webshop tulajdonosként hogyan és milyen eszközökkel tudod ezt elérni? Tóth Zoltán, a Számlázz.hu operatív vezetőjének előadásából megtudhatod.
True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban
Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN
A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.
This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.
Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.
Expand to Romania! – Practical Guide / Terjeszkedj Romániában! – Gyakorlati útmutató
Marcin Pondo (Consulting Hungary)
Would you like to expand to other markets but you don’t know where to start?
Many Hungarian webshops go for Romania first, as the country has undergone significant economic development in recent years.
In this presentation, we will provide an overview of the most important steps in international expansion, from localization and translation to native language customer service, all the way to logistics. All of this through practical examples of Hungarian webshops that have successfully expanded into Romania with our support.
Más piacokon is kipróbálnád magad, de nem tudod, hogyan is kezdj neki?
Sok magyar webshop elsőként Romániát veszi célba, hiszen az ország az elmúlt években komoly gazdasági fejlődésen ment keresztül.
Ebben az előadásban áttekintést adunk a legfontosabb lépésekről a nemzetközi terjeszkedésben, a lokalizációtól és fordítástól kezdve, az anyanyelvi ügyfélszolgálaton át, egészen a logisztika kérdésköréig. Mindezt pedig olyan magyar webshopok példáin keresztül mutatjuk be, amelyek sikeresen terjeszkedtek Romániában támogatásunkkal.
TikTok titkok a LEMONart műhelyből
Velkei Ottó (LEMONart Stúdió Kft)
7 könnyen alkalmazható tipp, amit megfogadva AZONNAL több pénzt fogsz keresni
Balogh Dávid (BOOM Marketing)
Az online kereskedelem világában a konverziós arány javítása kulcsfontosságú a sikerhez. Hét egyszerűen alkalmazható tippet osztok meg veled, amit megfogadva azonnal javíthatsz a webshopod teljesítményén. Ha szeretnél több pénzt keresni, akkor ez az előadás nem maradhat ki a naptáradból!
Hogyan növekedjünk a jövő e-kereskedelmében? Üzletági trendek és innovációk több ügyfél elérése érdekében
Polgári Balázs (Extreme Digital Emag Kft)
Hogyan változik és hova tart az e-kereskedelem? Milyen lehetőségeink vannak a növekedésre? Milyen eszközök segíthetnek bennünket ebben?
Új kihívások a logisztikában és a fulfillmentben - kerekasztal beszélgetés
Bengyel Ádám (Foxpost), Balázs Attila (GLS-Hungary), Kovács Gábor (Packeta), Szép Károly (Sameday), Táncsics András (Boxy) Varga László (DPD), moderátor: Bíró Ajtony Koppány (Magyar Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége)
MacBook Pro sorsolás a Boxy Teremben
A résztvevők között a Furbify.hu jóvoltából kisorsolunk egy Apple MacBook Pro 15″ A 1707 mid 2017 Space Grey laptopot.
*renew termék, 2 év grancia*
Törjük le az árakat, a beszerzés művészete - kerekasztal beszélgetés
Parragh Gábor (ERA Group), Csányi Zoltán (Dressa.hu), dr. Ormós Zoltán (ECH Kisvállalati Tagozat), felkérés alatt
-
Milyen a téma észlelt értéke, helye a céges belső értékhierarchiában?
-
Ki mennyire hisz abban, hogy lehetséges eredményt elérni és éppen így?
-
Miért nehéz egy ilyen beszélgetést elkezdeni ill. végigvinni – legjellemzőbb reakciók, hol akad el az eladási folyamat: elkerülő magatartás, nemleges válaszok, különbségek kis és nagy cégek között;
-
Miért választja a webáruház a beszerzési szolgáltatásokat?
-
Előre nézve: mit lehet tenni? Ötletek és javaslato9
``Miért használom az Utánvét Ellenőrt?`` webshoposok kerekasztal beszélgetése
Zabari István (Lumenet), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Fürjes Ádám (Rossmann), Orosz Milán (RM ékszer), Lakatos Balázs (modellfutar.hu), dr. Radics Ottó (Utánvét Ellenőr)
Moderátor: dr. Ormós Zoltán (Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozat)
A kisvállalati márkaépítés hét főbűne
Nagy Barna (Kreatív Vonalak Kft.)
Ma már mindenki tudja, milyen hasznos márkaként felépülni a célcsoport fejében, hogy ők marketing költségek nélkül is lojálisan visszatérjenek hozzánk, magasabb árat is elfogadjanak és vigyék jó hírünket. Mégis a legtöbben már az elején elrontják. Nézzük meg, melyek azok a tipikus hibák, melyeket a legtöbb kisvállalkozó – gyakran akaratlanul – elkövet és hogy miként kerülhetjük el ezeket.
TikTok BlackJack tartalmainak titka
Rózsavölgyi Gergő (Level UPP Content-Camcorder Productions BT)
Megmutatom azokat a videó típusok, apró de még is kulcsfontosságú dolgokat, ami eldönti hogy többszázezer ember nézi meg a videódat, vagy átlag alatti tartalmad lesz.
True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban
Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN
A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.
This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.
Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.
EkerNap díjátadó 1. rész
Az EkerNap Nagydíj főtámogatója DPD.
EkerNap díjátadó 2. rész
Az EkerNap Nagydíj főtámogatója a DPD.
Hogyan elemezd versenytársaid és webáruházad üzleti környezetét?
Eszes Viktória (Hedit.hu)
Egy vállalkozás működtetéséhez elengedhetetlen az üzleti környezet ismerete, hát még a fejlesztéséhez! Valamilyen szinten (sokszor nem is tudatosan) minden vállalkozó elemzi az üzleti környezetét, azonban, ha kereteket és tudatosságot adunk ennek az elemzésnek, nagyon sokat tanulhatunk belőle és iránymutatásként szolgálhat a fejlesztendő területekkel kapcsolatban. Az előadásban három közgazdaságtani modellt fogok bemutatni elméleti és gyakorlati formában, amikkel az üzleti környezetünk különböző területeit jellemezhetjük többféle szemszögből – ezek a STEEP elemzés, a Porter-féle 5 erő modell és a SWOT analízis. Akiknek ezek új fogalmak, mindenképp érdemes meghallgatnia az előadást. :)
MacBook Pro sorsolás a Boxy Teremben
A résztvevők között a Furbify.hu jóvoltából kisorsolunk egy Apple MacBook Pro 15″ A 1707 mid 2017 Space Grey laptopot.
*renew termék, 2 év grancia*
Bemutatjuk az UNAS legújabb fejlesztéseit
Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)
Részletesen bemutatjuk az UNAS legújabb fejlesztéseit, és megnézzük milyen újdonságok várhatóak a jövőben! Megérkezett a Proteus sablon, így részletesen kielemezzük, hogy kinek és mikor éri meg leváltania a meglévő kinézetet. Mivel workshop terem, így nem csak beszélni fogunk róla, hanem részletesen megmutatom hogyan tudjátok fájdalommentesen elvégezni a sablon lecserélését! Grafikusaink pedig egész nap rendelkezésre állnak, ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdésetek lenne!
Spórolja az idővel, automatizációk felsőfokon az UNAS rendszerben
Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)
Konverziógyilkos frikciós pontok - Mi öli meg a konverziódat?
Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor) és Kobza András (Ecommerce Trade Kft)
True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban
Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN
A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.
This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.
Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.
Tippek, trükkök kezdő és haladó Shoprenter webáruház tulajdonosoknak
Máté Andi (Webshopmenedzser Kft.)
Egy webáruház legfőbb célja, hogy eladásokat generáljon. Melyek azok a tényezők, amik támogatják a vásárlások megvalósulását? Az előadásban megmutatok néhány olyan tippet, amivel te is növelheted a konverziók számát, légy akár kezdő vagy haladó Shoprenter webáruház tulajdonos.
Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével
Kulcsár István Róbert (Shoprenter Kft)
Ebben az előadásban megismerheted, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát (MI) a bevételnöveléshez. Gyakorlati tanácsokat kapsz az MI hatékony bevezetéséhez a webshopjában, és megismerheted a legújabb trendeket és technológiákat. Megtanulhatod, hogyan használhatod az MI-t a bevétel növelésére. Megtudhatod, hogyan járhatsz a versenytársaid előtt.
Elkezdődött az előfizetéses e-kereskedelem kora
Rab Máté (Shoprenter Kft)
Hogyan vezetheted be a saját webshopodba ezt az új modellt? Kihívások és megoldások webáruház tulajdonosoknak. Megnézünk több iparág konkrét példáját, amelyben lehetőségekről és buktatókról beszélünk. Az előadás végére képes leszel nemcsak megszerezni az előfizetőket, de meg is tartani őket a webshopodba.
MacBook Pro sorsolás a Boxy Teremben
A résztvevők között a Furbify.hu jóvoltából kisorsolunk egy Apple MacBook Pro 15″ A 1707 mid 2017 Space Grey laptopot.
*renew termék, 2 év grancia*
SHOPIFY újdonságok 2024. Megéri váltani?
Gulyás Ákos (Syncee/Digiloop)
A Dropshipping halott?
Gulyás Ákos (Syncee, Digiloop)
WOOCOMMERCE újdonságok bemutatása
Rottenbacher Tamás (RotiSoft.hu)
WooCommerce Konverzió Optimalizálás
Molnár Péter (SWTE Group Kft)
Miért fontos a konverzió optimalizálás, hogyan tudjuk növelni a konverziók arányát, és mik azok a tipikus hibák, amik rombolhatják a konverziókat.
MasterMind foglalkozás e-kereskedelmi stratégiákról
Kobza András (Ecommerce Trade)
MasterMind a konverzióoptimalizálásról
Kobza András (Ecommerce Trade)
Konzultációs asztalok
SEO
Konzulensek
Száraz Krisztián (chrisdry.com)
Perger Tamás (Marketing Consulting)
Csernai Kata, Peller Kevin (SEO Stratégia)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Müller-Váczi Lívia (RG-STÚDIÓ)
Webshop üzemeltetés, webshop fejlesztés
Konzulensek
Szeles Balázs (Webshop-mentor.hu)
Venk László (Pontit Kft)
Matécsa Jonatán (Ötletiroda Kft)
Adó, könyvelés
Konzulensek
Marketing, Közösségi marketing
Konzulensek
Venk László (Pontit Kft)
Marczinkó Ágnes (Welovedigital Kft)
Dávid Ádám (Kiszervezett Marketing Kft)
Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Kármen Rózsa (Pinterest Magyaroknak)
Boros Lajos (Pinx Marketing)
PPC marketing
Konzulensek
Marczinkó Ágnes (Welovedigital Kft)
Venk László (Pontit Kft)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Berek Péter (RG-STÚDIÓ)
Hírlevél, adatbázis építés
Konzulensek
Kiss Gőgh Tímea (Listamester.hu)
Boros Lajos (PinX Marketing)
Matécsa Jonatán (Ötletiroda Kft)
Fulfillment (logisztika)
Konzulensek
Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Fogyasztóvédelem és jog
Konzulensek
dr. Krausz Miklós LLM (net-jog.hu)
dr. Enyedi Márta (PW Stúdió Kft)
Digitális stratégia tervezés, webáruház fejlesztés, automatizáció
Konzulensek
Cseke László (Orbitvu Magyarország)
Venk László (Pontit Kft)
Külföldi terjeszkedés (cross-border)
Konzulensek
Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
E-commerce adatelemzés
Konzulensek
Balogh Endre (Data Discovery Kft)
Piacépítés, tanácsadás, stratégiai tervezés
Konzulensek
Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Faragó András (Faragó Business Services Kft.)
Finanszírozás, áruhitel
Konzulensek
Futárszolgálat (delivery)
Konzulensek
Időpont foglaló rendszer
Konzulensek
Bogdán Dávid (Salonic)
Ügyfélszolgálat, ügyfél elégedettség
Konzulensek
Továbbképzések, workshopok
Shoprenter továbbképzés
Tippek, trükkök kezdő és haladó Shoprenter webáruház tulajdonosoknak
Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével
Elkezdődött az előfizetéses e-kereskedelem kora
Unas továbbképzés
Bemutatjuk az UNAS legújabb fejlesztéseit
Spórolj az idővel, automatizációk felsőfokon az UNAS rendszerben
Leggyakoribb hibák, amelyek a te webshopodban is rontják a konverziót
Shopify továbbképzés
Shopify újdonságok 2024. Megéri váltani?
A Dropsipping halott?
Olcsóbbat.hu
Dévavári Dezső
üzletág vezető
Site Tuners
Martin Greif
president
Kiszervezett Marketing Kft.
Dávid Ádám
ügyvezető
Pinterest Magyaroknak
Rózsa Kármen
alapító
vavrekbalazs.hu
Vavrek Balázs
szövegíró, szabadúszó marketing szakember
net-jog.hu, virtualjog.hu
dr. Krausz Miklós LLM
ügyvéd, adatvédelmi és IT szakjogász
Dressa
Csányi Zoltán
Alapító, ügyvezető
Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozat
dr. Ormos Zoltán
tagozatvezető, alelnök
Netmarketing Online Kft.
Laczkó Balázs
tulajdonos
DPD Hungary Kft
Varga László
Sales & Marketing Director
GLS Hungary
Havasi Gábor
értékesítési- és marketing vezető
Sameday
Szép Károly
Commercial and Marketing Director
chrisdry.com
Száraz Krisztián
SEO expert
Welovedigital
Marczinkó Ágnes
Head of PPC
Salonic International Kft.
Bogdán Dávid
CEO
Shopmentor
Ujvári Adrienn
CEO, webshop szakértő
Syncee/Digiloop
Gulyás Ákos
alapító
Orbitvu Magyarország
Cseke László
E-kereskedelem termékmegjelenítés szakértő
Webshop Mentor
Szeles Balázs
alapító, UNAS specialista
SEO Stratégia
Csernai Kata
SEO szakértő
Ötletiroda Kft
Matécsa Jonatán
tulajdonos
Pontit Kft
Venk László
ügyvezető
SEO Stratégia
Peller Kevin
SEO munkatárs
Data Discovery Kft
Balogh Endre
ügyvezető
FBA Rockets
Nafrádi Zoltán
CEO
Pinx Marketing
Boros Lajos
Email automatizmus szakértő
Lumenet Kft
Zabari István
tulajdonos
Utánvét Ellenőr
Dr. Radics Ottó
tulajdonos
Adriana Automatik Kft
Várgedő Lajos
cégvezető
Pioneer Marketing Kft
Nagy Péter
ügyvezető
Extreme Digital Emag Kft
Polgári Balázs
Marketplace Director
Faragó Business Services Kft
Faragó András
ügyvezető
Pelenka.hu | Beauty.hu
Csereklei Zoltán
ügyvezető igazgató
Lépéselőny Média Kft.
Németh Zoltán
ügyvezető
Webshop Manager
Petró Krisztina
ügyvezető
Ötletiroda Kft.
Guti Krisztina
email marketing specialista
CLOÉ Community Management Kft.
Demus Krisztina
alapitó
BP Digital
Bonyhádi Gábor
üzletfejlesztési igazgató
PW Studio Kft.
Bakonszegi Norbert
ügyvezető
Transgate Network Kft.
Tháler János
email marketing specialista
Hírleveles.hu / Bende Tibor Kft.
Bende Tibor
tulajdonos
Marketing Consulting Kft.
Perger Tamás
ügyvezető
Ecommerce Trade / Lifestyleshop.hu
Kobza András
ügyvezető
Adriana Automatik
Gömöri Klaudia
értékesítési tanácsadó
RG-STÚDIÓ KFT
Müller-Váczi Lívia
Online marketing menedzser
BP Digital
Szesztay Péter
Tulajdonos-ügyvezető
Pláza Center Kft
Kőrösi Ödön
ügyvezető
RG-STÚDIÓ KFT
Berek Péter
értékesítési vezető
Rotisoft.hu
Rottenbacher Tamás
Ügyvezető
Rossmann Magyarország
Fürjes Ádám
Webshop vezető
SWTE Group Kft.
Molnár Péter
fejlesztő
Prioris Kft.
Sára László
online marketing szakértő
Prioris Kft.
Szalai Rita
online marketing menedzser
Innvoice Kft
Horváth Szabolcs
ügyvezető
BOOM Marketing
Balogh Dávid
ügyvezető
Segmentify
Sajó Tamás
üzletfejlesztő
Boxy Group Zrt.
Táncsics András
ügyvezető
Boxy Group Zrt.
Guóth Patrik
Head of Sales
KBOSS.hu Kft (Számlázz.hu)
Tóth Zoltán
operatív vezető
R.M.ékszer / RANORO Hungary Kft.
Orosz Milán
tulajdonos
HEDIT.hu Kft
Eszes Viktória
ügyvezető
LEMONart Stúdió Kft
Velkei Ottó
tulajdonos
Webshopmenedzser Kft.
Máté Andrea
CEO, Webáruház szakértő
Consulting Hungary
Marcin Pondo
Managing Director
Growww Digital Kft.
Tlas Géza
Head of SEO
Growww Digital Kft.
Dévai Diána
PPC Specialist
Toldi Marketing
Toldi Miklós
ügyvezető
Shoprenter Kft.
Rab Máté
ügyvezető
ERA Group
Parragh Gábor
tanácsadó
FOXPOST
Bengyel Ádám
vezérigazgató, társalapító
LosiMarketing
Losonczi János
marketingfanatikus, OtthonFa Önismeret társalapító
Packeta Hungary
Kovács Gábor
Értékesítési és marketing igazgató
Listamester.hu
Kiss Gőgh Tímea
tanácsadó
Business League
Kristyna Gröbnerová
Marketer
DPD Magyarország
Czifrik Szabolcs
ügyvezető
Platina támogatók
Gyémánt támogatók
Arany támogatók
Ezüst támogatók
Média partner:
Támogatói ajánlatot kérek
Kiállítói ajánlatot kérsz? Írj nekünk az events KUKAC ecommerce.hu email címre és rövid időn belül válaszolunk.