A szervezőről: Ecommerce Hungary

Egyesületünk 2005 óta védi a webshop üzemeltetők érdekeit és szervez szakmai konferenciákat.

Minden rendezvényünk teljes nyereségét a magyar e-kereskedők érdekvédelmére fordítjuk.

Vedd meg a jegyedet erre a szuper rendezvényre és támogasd a magyar e-kereskedők érdekvédelmét!

Bónuszok: a jegyvásárlással 1 évig automatikusan az Ecommerce Hungary tagja leszel és részesülsz a tagi előnyökben.

Igazi nonprofit rendezvény kisebb webshop üzemeltetőknek

1000+ webshopos, 60+ kiállító

45+ konzultációs asztal, 700+ konzultációs időpont lehetőség

Témák: SEO, közösségi marketing, hírlevél marketing, automatizáció, mesterséges intelligencia, jog, fogyasztóvédelem, stb.

Válassz kedvedre a 10+ workshopból!

UNAS továbbképzés
Shoprenter továbbképzés
Shopify továbbképzés
Mastermind foglalkozások (csak 14 férőhely)

Ingyenes nevezés az EkerNap nagydíjra

Szegmensek: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-
fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség, hobbi-kisállat,
szórakozásművelődés, erotika, dísztárgy-ékszer, élelmiszer-ital.


Az EkerNap teljes programja

Itt találod az összes előadást egy helyen.
A konzultációkkal kapcsolatos információkat keresd a program alatti blokkban.

From9:30To9:45

Facebook hirdetési stratégia alapjai e-kereskedőként

Dávid Ádám (Kiszervezetett Marketing Kft.)

Az előadás célja, hogy mélyebben megértsd, hogyan lehet kiaknázni a Facebook hirdetési platformjában rejlő lehetőségeket e-kereskedőként. Az előadás során meghatározott lépések sorát fogom felsorakoztatni ami alapján érdemes felépíteni a piacra lépést onnan, hogy elindítod a webshopodat, odáig, hogy havi több millió forint bevételt termel számodra a webshopod.

From9:45To10:00

Webshop marketing - feketén-fehéren

Laczkó Balázs (Netmarketing Online Kft.)

Milyen eszközöket érdemes most használni? Mit tehetsz az óriási erőfölényben lévő webshopokkal vagy akár a Temuval szemben? Hogyan építsd fel a marketinged, hogy az “időtálló” legyen? Gyere és tarts velem és megmutatom, hogyan lehet a semmiből piacvezető webshopot építeni!

FromJelentkezz előadónak»»»10:45To11:00

``Legyen új az EkerNap alatt`` előadói pályázat nyertesének előadása

Jelentkezz előadónak»»»

From12:30To13:30

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA)

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:00To14:30

„Örökzöld” automata e-mailek: egyszer beállítod, évekig hozza a nyereséget - fireside chat

Vavrek Balázs és Losonczi János

Ezek azok az automatikus e-mailek és egyszerű workflow-k, amiket egyszer megírsz (mondjuk az előadás után 1 héttel), beállítod őket, majd évekig termelnek. Losonczi János és Vavrek Balázs „podcastszerű kötetlenséggel”, de mély szakmaisággal veszi át azt, hogy 1. milyen automatizálási lehetőségek vannak egy webáruházban 2. mik azok, amiket piacfüggetlenül mindenkinek érdemes beállítani 3. hogyan érdemes ezeket megszövegezni úgy, hogy izgalmasak, frissek, érdekesek legyenek. A beszélgetés végére a jegyzetfüzetedben lesz egy lista azokról az e-mail-fajtákról, amiket a közeljövőben beállíthatsz.

From15:15To15:30

Hogyan használd az olcsobbat.hu oldalt hatékony konverzióra?

Dévavári Dezső (olcsobbat.hu)

hamarosan…

From16:30To16:40

iPhone sorsolás

From9:45To10:00

Ismerd meg az online vásárlók szokásait! Bemutatjuk legfrissebb E-shopper Barométerünket

Varga László (DPD Hungary Kft)

Miért térnek vissza az e-shopperek az alapokhoz és mit tartanak a legnagyobb nehézségnek egy vásárlás során?
Mi teszi az e-kereskedelmet egyszerre mélyen gyökerezővé, mégis folyamatosan változóvá?
Miért kedvelik a vásárlók az alternatív kiszállítási megoldásokat, a C2C platformokat és a közösségi médiát?
Ismerd meg az e-kereskedelem legfrissebb trendjeit és az e-shopperek preferenciáit legújabb felmérésünkön keresztül!

 

From10:30To10:45

Új dimenziók a cég profitnövekedésében

Várgedő Lajos (Adriana Automatik Kft)

Egy vállalkozás növekedése leginkább az árbevétel gyarapodásában mérhető. Az előadásomban arról fogok beszélni, hogy emellett milyen lehetőségeid vannak a profit növelésére. Olyan megoldásokat hozok, amiket kihasználva jelentős költségeket takaríthatsz meg, ami automatikus profit növekedést eredményez. Ránézünk a mesterséges intelligencia térhódítására, amit ha jól használsz, most minden eddiginél gyorsabbá válik a céged növekedése. Vállalkozóként fontos, hogy ismerjünk és beépítsünk szoftvereket például a pénzügyi és könyvelési folyamatainkba; így növeljük a hatékonyságot és támogatjuk a rentábilis működést. Gyere és hallgasd meg hogyan gondolkodok erről, találd meg miként növeli a te céged profitját is egy jól beállított szoftver!

 

From10:45To11:00

Így legyünk alternatívok egy kompetitív piacon

Szép Károly (Sameday)

Hogyan tud segíteni egy logisztikai partner az üzleti növekedésben?

Mik a legfontosabb trendek 2024-re?

From12:30To13:00

``Legyen új az EkerNap alatt`` előadói pályázat nyertesének előadása

Jelentkezz előadónak»»»

From12:30To13:30

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:00To14:15

``Legyen új az EkerNap alatt`` előadói pályázat nyertesének előadása

Jelentkezz előadónak»»»

From16:00To16:30

Kerekasztal beszélgetés a ``Posta-ügy`` kapcsán

Bengyel Ádám (Foxpost), Palocsai Géza (GLS-Hungary), Szép Károly (Sameday), Varga László (DPD), Felkérés alatt (Magyar Posta), moderátor: dr. Ormós Zoltán (ECH Kisvállalati Tagozat)

From16:30To16:40

iPhone sorsolás a Boxy Teremben

From10:30To11:00

``Miért használom az Utánvét Ellenőrt?`` webshoposok kerekasztal beszélgetése

Zabari István (Lumenet), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Fürjes Ádám (Rossmann), Rangics Márta (RM ékszer), dr. Radics Ottó (Utánvét Ellenőr), Katona Bettina (hellotextil.hu)

Moderátor: dr. Ormós Zoltán (Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozat)

From11:30To12:00

Törjük le az árakat, a csoportos beszerzés művészete - kerakasztal beszélgetés

Parragh Gábor (Expense Reduction Analysts), Csányi Zoltán (Dressa.hu), dr. Ormós Zoltán (ECH Kisvállalati Tagozat), felkérés alatt

 

  • Milyen a téma észlelt értéke, helye a céges belső értékhierarchiában?
  • Ki mennyire hisz abban, hogy lehetséges eredményt elérni és éppen így?
  • Miért nehéz egy ilyen beszélgetést elkezdeni ill. végigvinni – legjellemzőbb reakciók, hol akad el az eladási folyamat: elkerülő magatartás, nemleges válaszok, különbségek kis és nagy cégek között;
  • Miért választja a webáruház a beszerzési szolgáltatásokat?
  • Előre nézve: mit lehet tenni? Ötletek és javaslatok.

From12:30To13:30

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:00To14:30

EkerNap díjátadó 1. rész

 

 

From15:00To15:30

EkerNap díjátadó 2. rész

From16:00To16:30

Felkérés alatt - kerekasztal

From16:30To16:40

iPhone sorsolás a Boxy Teremben

From9:30To10:00

Bemutatjuk az UNAS legújabb fejlesztéseit

Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)

From10:30To11:00

Spórolja az idővel, automatizációk felsőfokon az UNAS rendszerben

Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)

From11:30To12:00

Leggyakoribb hibák, amelyek a te webshopodban is rontják a konverziót - UNAS

Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)

From12:30To13:30

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:00To14:30

SHOPRENTER workshop 1. rész

From15:00To15:30

SHOPRENTER workshop 2. rész

 

 

From15:30To16:00

Terülj, terülj asztalkám. SHOPIFY újdonságok 2024-ben

Gulyás Ákos (Syncee)

From16:00To16:30

12 SHOPIFY ötlet webáruház üzemeltetőknek

Gulyás Ákos (Syncee)

From16:30To16:40

iPhone sorsolás a Boxy Teremben

From9.30To10.30

Mastermind képzés

Kobza András (LifeStyleShop.hu)

From10.30To11.30

Mastermind képzés

Csányi Zoltán (Dressa.hu)

Konzultációs asztalok

Ha most megveszed a jegyed, biztos jut neked hely a konzultációs asztaloknál.
15 perces személyes konzultációs lehetőséget kapsz, hogy a legjobb szakértőkkel konzultálhass webshop üzemeltetés minden területén.
Egy konzultáció becsült értéke 5000-15000 Ft.
Folyamatosan töltjük fel az új konzultációkat, iratkozz fel a Magyar E-kereskedelem Napja hírlevelére, hogy időben értesülj az újdonságokról »»»

SEO

Konzulensek

Száraz Krisztián (chrisdry.com)

Webshop üzemeltetés, webshop fejlesztés

Konzulensek

Venk László (Pontit Kft)
Szeles Balázs (Webshop-mentor.hu)
Ujvári Adrienn (Shopmentor.hu)
Kobza András (Ecommerce Trade)
Novák Magdolna (Pixelize)

Adó, könyvelés

Konzulensek

Hoffman Pál, Gömöri Klaudia (Adriana Automati)
Gábor Tamás (Relax Könyvelőprogram)

Közösségi marketing

Konzulensek

Faragó András (Faragó Business Services)
Demus Krisztina (Cloé Community Management)

PPC marketing

Konzulensek

Marczinkó Ágnes (Welovedigital)

Hírlevél, adatbázis építés

Konzulensek

Boros Lajos (PinX Marketing)

Fulfillment (logisztika)

Konzulensek

Guóth Patrik, Takács-Csík Szilvia (Boxy)
Vágó Félix, Kántor Bettina (Sprinter)
Zoltay Tamás, Fibiger Laszlo (Webshippy Kft)

 

Fogyasztóvédelem és jog

Konzulensek

dr. Krausz Miklós LLM (net-jog.hu)
dr. Németh Ádám (fogyasztóbarát.hu)
dr. Ormós Zoltán (DrWebshop)
Enyedi Márta (PW Studio)

Digitális stratégia tervezés, webáruház fejlesztés, automatizáció

Konzulensek

Cseke László (Orbitvu Magyarország)
Kuhajda Zoltán (Smartfront)
Balogh Levente (Smartfront)

Csomagolás, termékvédelem

Konzulensek

Pap Tamás (Ranpak)

Bankkártyás fizetési szolgáltatások

Konzulensek

Tháler János (Transgate Network)

Piacépítés, tanácsadás, stratégiai tervezés

Konzulensek

Szeles Péter (Reacty Digital)
Novák Magdolna (Pixelize)

Finanszírozás, áruhitel

Konzulensek

Soltész Vivien (Péntech Solution)
Téglás Nikolett (Cofidis)

Futárszolgálat (delivery)

Konzulensek

 (Packeta Hungary)
 (Magyar Posta)
 (Sprinter)

Időpont foglaló rendszer

Konzulensek

Bogdán Dávid (Salonic)

Ügyfélszolgálat, ügyfél elégedettség

Konzulensek

Macsuga Imre (Daktela)

Továbbképzések, workshopok

60 perces intenzív foglalkozások, ahol egy szűkebb területet alaposan körbe lehet járni gyakorlati példák szemléltetésével.
Folyamatosan töltjük fel az új workshopokat, iratkozz fel a Magyar E-kereskedelem Napja hírlevelére, hogy időben értesülj az újdonságokról »»»

Shoprenter továbbképzés

Újítások az e-kereskedelemben és a Shoprenternél

Hogyan indíts webáruházat a Shoprenternél pár óra alatt

Marketing kampánytervezés

 

Unas továbbképzés

Megmutatjuk a legfontosabb lépéseket a tökéletes webshop elindításához.

Válts UNAS shopra gördülékenyen, termékfeltöltés és migráció.

Sablon vagy egyedi design? Segítünk dönteni!

További részletek»»»

Shopify továbbképzés

Miért a világ legkedveltebb e-kereskedelmi platformja a Shopify?

Shopify Plus, ha már pörög az üzlet és skálázható megoldást keresel!

Mindent az indulásról, a trendekről és a dropshippingről.

További részletek»»»

Madar-Norbert_2_gkid_web_2022

gkid Research & Consulting

Madar Norbert

piackutató, gazdasági szakember, a GKI Digital társalapítója.

Martin Greif

Site Tuners

Martin Greif

president

David Adam

Kiszervezett Marketing Kft.

Dávid Ádám

ügyvezető

Papp-Gabor

the Pitch

Papp Gábor

CEO és Head of SEO

Vavrek Balazs

vavrekbalazs.hu

Vavrek Balázs

szövegíró, szabadúszó marketing szakember

Krausz Miklós

net-jog.hu, virtualjog.hu

dr. Krausz Miklós LLM

ügyvéd, adatvédelmi és IT szakjogász

3947

Dressa

Csányi Zoltán

Alapító, ügyvezető

Ormós Zoltán

Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozat

dr. Ormos Zoltán

tagozatvezető, alelnök

laczkobalázs - Ádám Bodnár

Netmarketing Online Kft.

Laczkó Balázs

tulajdonos

Varga Lászlo-foto

DPD Hungary Kft

Varga László

Sales & Marketing Director

Vodafone_ReichelStefanie_084_vkloubert

GLS Hungary

Farkas Gergely

Group Area Managing Director

Szep Karoly

Sameday

Szép Károly

Commercial and Marketing Director

krisz2022

chrisdry.com

Száraz Krisztián

SEO expert

Marczinkó Ágnes Welovedigital Kft PPCfox

Welovedigital

Marczinkó Ágnes

Head of PPC

david - Salonic Online naptár

Salonic International Kft.

Bogdán Dávid

CEO

194464819_4019692198080353_6164683757671303654_n

Shopmentor

Ujvári Adrienn

CEO, webshop szakértő

akos-gulyas-2023

Syncee/Digiloop

Gulyás Ákos

alapító

Rimay

Webshop Könyvelés

Rimay Tamás

ügyvezető

Szeles Balázs

Webshop Mentor

Szeles Balázs

alapító, UNAS specialista

Kurunczi- Smartfront

Smartfront Kft.

Kurunczi Dániel

vezető konzulens

L1-v2-ps - László Sólyom

Smartfront Kft.

Balogh Levente

kereskedelmi képviselő

Dr_Enyedi_Marta

PW Studio Kft

Dr. Enyedi Márta LL.M

nemzetközi és európai üzleti jogi szakjogász

Stróbl Balázs 168

emaki webáruház

Stróbl Balázs

ügyvezető

Szilágyi Márk

Daktela Magyarország

Szilágyi Márk

ügyvezető igazgató

M.CS00745 - Csaba Mátéh

NONITO30 Kft

Mátéh Csaba

marketing specialista

Ivan

Shoptet

Rédey Iván

Country manager

Csereklyei Balint

iLogistic

Csereklyei Bálint

ügyvezető

Imre.M

Daktela Magyarország

Macsuga Imre

értékesítési vezető

ORBITVU_jul_2020-64 - László Cseke

Orbitvu Magyarország

Cseke László

E-kereskedelem termékmegjelenítés szakértő

Török Zoltán_kép1

IM Fogyasztóvédelmi Stratégiai Főosztály

Dr. Török Zoltán

osztályvezető

Képernyőfotó 2023-04-29 - 16.44.27

Gazdasági Versenyhivatal

Váczi Nóra

versenytanácstag

Teglas_Nikolett - Cofidis Magyarország

Cofidis

Téglás Nikolett

E-commerce Key Account Manager

dezso

Olcsóbbat.hu

Dévavári Dezső

üzletág vezető

1 - Zsuzsanna Langmár

Langmár Kommunikáció Kft

Langmár Zsuzsanna

ügyvezető

Profil - Vivien Soltész

Péntech Financial Solutions Zrt.

Soltész Vivien

Senior Business Development Manager

bakonszegi-norbert-pwstudio-ux_ui

PW Studio Kft

Bakonszegi Norbert

ügyvezető

vlaszak_adam.jpg-2

Bridge Logistics Kft.

Vlaszák Ádám

ügyvezető igazgató

STA_2049(fotos_Stiller_Akos) - Kata Tatray

Foxpost

Bengyel Ádám

vezérigazgató, társalapító

ŐG_kép - Gergely Őri

Modell és Hobby Kft. - JátékNet Webáruház

Őri Gergely

ügyvezető

Képernyőfotó 2023-03-23 - 13.52.39

Sprinter Futárszolgálat Kft

Kántor Bettina

sales manager

Vago Felix - Edit Farkas

Sprinter Futárszolgálat Kft.

Vágó Félix

sales manager

Sarosi-Ferenc

Monkey Marketing Kft.

Sárosi Ferenc

ügyvezető

Pörzse Norbert 009_web - Poerzse Norbert

Webshop Logisztika Kft.

Pörzse Norbert

ügyvezető

Rozsavolgyi Gergo

Camcorder Productions

Rózsavölgyi Gergő

tulajdonos

Demus-Krisztina_CLOE-Community-Management

Cloé Community Management

Demus Krisztina

tulajdonos

MateRab00666-resized

Shoprenter Kft

Rab Máté

CEO

Mateh Csaba

NOTINO30 Kft

Mátéh Csaba

cégvezető

NovakMagdolna_Pixelize

Pixelize.hu

Novák Magdolna

alapító


Főtámogató

Platina támogatók

Arany támogatók

Ezüst támogatók

Média partner:

ekerhíradó logo

Támogatói ajánlatot kérek

Kiállítói ajánlatot kérsz?  Írj nekünk az events KUKAC ecommerce.hu email címre és rövid időn belül válaszolunk.


Helyszín