A szervezőről: Ecommerce Hungary

Egyesületünk 2005 óta védi a webshop üzemeltetők érdekeit és szervez szakmai konferenciákat.

Minden rendezvényünk teljes nyereségét a magyar e-kereskedők érdekvédelmére fordítjuk.

Vedd meg a jegyedet erre a szuper rendezvényre és támogasd a magyar e-kereskedők érdekvédelmét!

Bónuszok: a jegyvásárlással 1 évig automatikusan az Ecommerce Hungary tagja leszel és részesülsz a tagi előnyökben.

Igazi nonprofit rendezvény kisebb webshop üzemeltetőknek

1000+ webshopos, 60+ kiállító

45+ konzultációs asztal, 700+ konzultációs időpont lehetőség

Témák: SEO, közösségi marketing, hírlevél marketing, automatizáció, mesterséges intelligencia, jog, fogyasztóvédelem, stb.

Válassz kedvedre a 10+ workshopból!

UNAS továbbképzés
Shoprenter továbbképzés
Shopify továbbképzés
Mastermind foglalkozások (csak 14 férőhely)

Ingyenes nevezés az EkerNap nagydíjra

Szegmensek: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-
fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség, hobbi-kisállat,
szórakozásművelődés, erotika, dísztárgy-ékszer, élelmiszer-ital.


Az EkerNap teljes programja

Itt találod az összes előadást egy helyen.
A konzultációkkal kapcsolatos információkat keresd a program alatti blokkban.

From9:30To9:45

Facebook hirdetési stratégia alapjai e-kereskedőként

Dávid Ádám (Kiszervezetett Marketing Kft.)

Az előadás célja, hogy mélyebben megértsd, hogyan lehet kiaknázni a Facebook hirdetési platformjában rejlő lehetőségeket e-kereskedőként. Az előadás során meghatározott lépések sorát fogom felsorakoztatni ami alapján érdemes felépíteni a piacra lépést onnan, hogy elindítod a webshopodat, odáig, hogy havi több millió forint bevételt termel számodra a webshopod.

From9:45To10:00

Webshop marketing - feketén-fehéren

Laczkó Balázs (Netmarketing Online Kft.)

Milyen eszközöket érdemes most használni? Mit tehetsz az óriási erőfölényben lévő webshopokkal vagy akár a Temuval szemben? Hogyan építsd fel a marketinged, hogy az “időtálló” legyen? Gyere és tarts velem és megmutatom, hogyan lehet a semmiből piacvezető webshopot építeni!

From10:30To10:45

Befolyásolj tömegeket! / Közösségi média videós tartalomgyártás

Nagy Péter (Pioneer Marketing Kft)

Szeretnéd hogy az álomvevőid végeláthatatlan sorokban álljanak a termékeidért? Egy jól felépített közösségi média tartalom marketing stratégiával ezt elérheted! De hogyan épül fel egy ilyen stratégia és hogyan kell kivitelezni? Erről lesz szó.

From10:45To11:00

SEO 2024 - A legfontosabb keresőoptimalizálás (SEO) trendek 2024-ben

Perger Tamás (Marketing Consulting Kft)

A SEO keresőoptimalizálás jövője a felhasználót középpontba helyező, etikusabb és technikailag fejlettebb megközelítés felé halad. Átstrukturálva ezzel a webáruházak munkáját. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás térnyerése lehetővé teszi a Google számára, hogy jobban megértsék a felhasználói szándékokat, és relevánsabb eredményeket adjanak. Ez az AI-modell pedig azt ígéri, hogy átformálja a keresést. Alkalmazkodnunk kell, különben lemaradunk. Nézzük meg az előttünk álló kihívásokat, fedezzük fel a nyerő stratégiákat, és előzzük meg a versenytársakat.

From11:30To11:45

Miért használnak a nők vásárlás előtt Pinterest?

Rózsa Kármen (Pinterest Magyaroknak)

Pinterest felhasználói rétege 60-70%-ban nő, akik az esetek 80%-ban vásárlás előtt érkeznek a platformra inspirációért vagy konkrét termék javaslatért. Jelen pillanatban még csak pár száz cég használja ki Magyarországon a platform adta lehetőségeket: az erős organikus forgalmat, linkelési lehetőséget posztonként, halmozott megjelenést posztok alatt. A keresések nagyobbik része külföldi oldalakra mutat, mivel még nincs lefedve a platform, noha a kereslet van rá kifejezetten azokban a szektorokban, ami a női vásárlókat érinti.

From11:45To12:00

3 év tapasztalata a fulfillment szolgáltatásról

Táncsics András (Boxy Group)

From13:00To14:00

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA)

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:30To15:00

„Örökzöld” automata e-mailek: egyszer beállítod, évekig hozza a nyereséget - fireside chat

Vavrek Balázs és Losonczi János

Ezek azok az automatikus e-mailek és egyszerű workflow-k, amiket egyszer megírsz (mondjuk az előadás után 1 héttel), beállítod őket, majd évekig termelnek. Losonczi János és Vavrek Balázs „podcastszerű kötetlenséggel”, de mély szakmaisággal veszi át azt, hogy 1. milyen automatizálási lehetőségek vannak egy webáruházban 2. mik azok, amiket piacfüggetlenül mindenkinek érdemes beállítani 3. hogyan érdemes ezeket megszövegezni úgy, hogy izgalmasak, frissek, érdekesek legyenek. A beszélgetés végére a jegyzetfüzetedben lesz egy lista azokról az e-mail-fajtákról, amiket a közeljövőben beállíthatsz.

From15:30To15:45

eCommerce SEO ROAS alapon

Szesztay Péter (BP Digital)

Egy megfelelően optimalizált ekereskedelmi szereplő forgalmának 40-45%-át teszi ki az organikus forgalma. Ennek ellenére a SEO költéseket mégsem szokás valamiért összehasonlítani a többi csatornával ROAS alapon. A BP Digital kizárólagosan keresőoptimalizálásra szakosodott ügynökség csapata ezt szeretné megtörni és bemutatni, hogy milyen metrikák és metodológia mentén lehet összahasonlítani almát almával, azaz PPC ROAS-t a SEO ROAS-al, akár termék kategória szinten is. Hands-on bemutató a metrika, analitika és adat szerelmeseinek :)

From15:45To16:00

A Google Shopping előnyei és kimaxolása

Dévavári Dezső (olcsobbat.hu)

Ebben az előadásban megnézzük, hogy mik a Google Shopping kampányok előnyei, milyen apró trükkökkel tudod maximalizálni a teljesítményét, vagy akár hogyan tudsz több párhuzamos kampányt is futtatni.

From16:30To16:45

Szemben az árral vagy ússzunk az árral?

Müller-Váczi Lívia (RG-STÚDIÓ KFT.)

Bemutatjuk, hogy milyen kampány típusokkal és kampány stratégiákkal tudjuk folyamatosan mederbe tartani vagy akár duzzasztani a webáruház eredményeinket.

From16:45To17:00

Felhasználói Kalandra Fel - avagy a Perszonalizált Webáruházak Birodalma

Sajó Tamás (Segmentify)

Ha már annyit dolgozol azon, hogy látogatókat irányíts a webáruházadra, tedd egyben könnyűvé és szórakoztatóvá a vásárlást az oldaladon! A shopod személyre szábásával és automatizálásával a felhasználóid emlékezetes vásárlási élménnyel és releváns termékekkel távoznak, miközben Te magasabb kosárértéknek és konverziónak örvendhetsz. Az előadásunkban élő példákon keresztül mutatjuk be, hogy mennyit számít, ha minden felhasználódnak valós időben, a weboldalon lévő már első interkciótól perszonalizált élményt nyújtasz, ami végigkíséri a vásárlást és utána is újabb, közös kalandokra hív.

From17:00To17:10

iPhone sorsolás

From9:30To9:45

Nagy termékek, gyors szállítás: válasz az e-kereskedelem kihívásaira

Havasi Gábor (GLS Hungary)

From9:45To10:00

Ismerd meg az online vásárlók szokásait! Bemutatjuk legfrissebb E-shopper Barométerünket

Varga László (DPD Hungary Kft)

Miért térnek vissza az e-shopperek az alapokhoz és mit tartanak a legnagyobb nehézségnek egy vásárlás során?
Mi teszi az e-kereskedelmet egyszerre mélyen gyökerezővé, mégis folyamatosan változóvá?
Miért kedvelik a vásárlók az alternatív kiszállítási megoldásokat, a C2C platformokat és a közösségi médiát?
Ismerd meg az e-kereskedelem legfrissebb trendjeit és az e-shopperek preferenciáit legújabb felmérésünkön keresztül!

 

From10:30To10:45

Új dimenziók a cég profitnövekedésében

Várgedő Lajos (Adriana Automatik Kft)

Egy vállalkozás növekedése leginkább az árbevétel gyarapodásában mérhető. Az előadásomban arról fogok beszélni, hogy emellett milyen lehetőségeid vannak a profit növelésére. Olyan megoldásokat hozok, amiket kihasználva jelentős költségeket takaríthatsz meg, ami automatikus profit növekedést eredményez. Ránézünk a mesterséges intelligencia térhódítására, amit ha jól használsz, most minden eddiginél gyorsabbá válik a céged növekedése. Vállalkozóként fontos, hogy ismerjünk és beépítsünk szoftvereket például a pénzügyi és könyvelési folyamatainkba; így növeljük a hatékonyságot és támogatjuk a rentábilis működést. Gyere és hallgasd meg hogyan gondolkodok erről, találd meg miként növeli a te céged profitját is egy jól beállított szoftver!

 

From10:45To11:00

Így legyünk attraktívak egy kompetitív piacon

Szép Károly (Sameday)

Hogyan tud segíteni egy logisztikai partner az üzleti növekedésben?

Mik a legfontosabb trendek 2024-re?

From11:30To11:45

Amazon - Konkurensből barát, avagy hogyan lovagold meg a világ piacvezető kereskedelmi platformjának sikerét!

Náfrádi Zoltán (FBA Rockets)

Miért különleges és egyedülálló az Amazon, mint értékesítési csatorna? Az Amazonon található hatalmas vásárlóerő, és a számos technikai előny szinte játékosan könnyűvé teszik a globális terjeszkedést. A versenytársak eladási adatai, és a saját termékeink várható piacrészesedése is előre meghatározható, ezáltal hihetetlen előnnyel indulhatunk el a termékeinkkel. Összefoglaljuk, hogyan lehet előnyükre fordítani az Amazon megkerülhetetlenségét, milyen üzleti modellek sikeresek ezen az egyedülálló globális piactéren. Lépj szintet, Ne maradj le, Ne maradj ki!

From13:00To14:00

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:30To14:45

Expand to Romania! – Practical Guide / Terjeszkedj Romániában! – Gyakorlati útmutató

Marcin Pondo (Consulting Hungary)

(Angol nyelvű előadás tomácsolással)

Would you like to expand to other markets but you don’t know where to start?

Many Hungarian webshops go for Romania first, as the country has undergone significant economic development in recent years.

In this presentation, we will provide an overview of the most important steps in international expansion, from localization and translation to native language customer service, all the way to logistics. All of this through practical examples of Hungarian webshops that have successfully expanded into Romania with our support.

Our flexible solutions can also help smaller businesses in international expansion. Join us, and we will show you what the Romanian market has in store for you!

Más piacokon is kipróbálnád magad, de nem tudod, hogyan is kezdj neki?

Sok magyar webshop elsőként Romániát veszi célba, hiszen az ország az elmúlt években komoly gazdasági fejlődésen ment keresztül.

Ebben az előadásban áttekintést adunk a legfontosabb lépésekről a nemzetközi terjeszkedésben, a lokalizációtól és fordítástól kezdve, az anyanyelvi ügyfélszolgálaton át, egészen a logisztika kérdésköréig. Mindezt pedig olyan magyar webshopok példáin keresztül mutatjuk be, amelyek sikeresen terjeszkedtek Romániában támogatásunkkal.

Rugalmas megoldásaink kisebb vállalkozásoknak is lehetővé teszik a nemzetközi terjeszkedést. Tarts velünk, és bemutatjuk, milyen lehetőségeket tartogat a román piac számodra is!

 

From14:45To15:00

Hogyan (ne) kezeld a Tik-Tok-ot webshoposként

Velkei Ottó (Lemonart)

Az előadásban kitérek a Tik-Tok, mint tartalomgyártó felület és hirdetési lehetőségeire és bemutatok néhány pozitív és elrettentő példát.

From15:30To15:45

7 könnyen alkalmazható tipp, amit megfogadva AZONNAL több pénzt fogsz keresni

Balogh Dávid (BOOM Marketing)

Az online kereskedelem világában a konverziós arány javítása kulcsfontosságú a sikerhez. Hét egyszerűen alkalmazható tippet osztok meg veled, amit megfogadva azonnal javíthatsz a webshopod teljesítményén. Ha szeretnél több pénzt keresni, akkor ez az előadás nem maradhat ki a naptáradból!

From15:45To16:00

``Legyen új az EkerNap alatt`` előadói pályázat nyertesének előadása

From16:30To17:00

Új kihívások a logisztikában és a fulfillmentben - kerekasztal beszélgetés

Bengyel Ádám (Foxpost), Palocsay Géza (GLS-Hungary), Szép Károly (Sameday), Táncsics András (Boxy) Varga László (DPD),  moderátor: dr. Ormós Zoltán (ECH Kisvállalati Tagozat)

From17:00To17:10

iPhone sorsolás a Boxy Teremben

From9:30To10:00

Törjük le az árakat, a beszerzés művészete - kerekasztal beszélgetés

Parragh Gábor (Expense Reduction Analysts), Csányi Zoltán (Dressa.hu), dr. Ormós Zoltán (ECH Kisvállalati Tagozat), felkérés alatt

 

  • Milyen a téma észlelt értéke, helye a céges belső értékhierarchiában?
  • Ki mennyire hisz abban, hogy lehetséges eredményt elérni és éppen így?
  • Miért nehéz egy ilyen beszélgetést elkezdeni ill. végigvinni – legjellemzőbb reakciók, hol akad el az eladási folyamat: elkerülő magatartás, nemleges válaszok, különbségek kis és nagy cégek között;
  • Miért választja a webáruház a beszerzési szolgáltatásokat?
  • Előre nézve: mit lehet tenni? Ötletek és javaslato9

From10:30To11:00

``Miért használom az Utánvét Ellenőrt?`` webshoposok kerekasztal beszélgetése

Zabari István (Lumenet), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Fürjes Ádám (Rossmann), Orosz Milán (RM ékszer), Lakatos Balázs (modellfutar.hu), dr. Radics Ottó (Utánvét Ellenőr)

Moderátor: dr. Ormós Zoltán (Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozat)

From9:30To10:00

Ecom Testvérek marketing titkai

Ecom Testvérek (Levante Consulting LLC)

Az Ecom Testvérek először fogják nyilvánosan felfedni marketing és szponzoráló stratégiáik titkait, amelyeket használva több márka esetén napi egymillió forintos bevételre tettek szert.

From13:00To14:00

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From15:30To16:00

EkerNap díjátadó 1. rész

Az EkerNap Nagydíj főtámogatója DPD.

From16:30To17:00

EkerNap díjátadó 2. rész

Az EkerNap Nagydíj főtámogatója a DPD.

From17:00To17:10

iPhone sorsolás a Boxy Teremben

From9:30To10:00

Bemutatjuk az UNAS legújabb fejlesztéseit

Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)

From10:30To11:00

Spórolja az idővel, automatizációk felsőfokon az UNAS rendszerben

Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)

From11:30To12:00

Leggyakoribb hibák, amelyek a te webshopodban is rontják a konverziót - UNAS

Szeles Balázs (UNAS Webshop-mentor)

From13:00To14:00

True Connections, Relationship Marketing in the Digital World | Igazi kapcsolódások: Kapcsolatmarketing az online világban

Martin Greif (SiteTuners, Tampa, USA) előadása a BOXY TEREMBEN

A webáruházad látogatóiból vásárlót varázsolni nem művészet, hanem ez a CRO, azaz a konverziós arány optimalizálás. Az előadás igazi alapját az e-kereskedelem képlete adja: BEVÉTEL=LÁTOGATÓSZÁM x KONVERZIÓS ARÁNY x KOSÁRÉRTÉK. A növekedő hirdetési költségek miatt látogatószámot egyre nehezebb növelni, így a magyar webáruházak legjobban a konverziós arányon tudnak javítani, hiszen erre még kevesen koncentrálnak. Az előadásban Martin érthető és gyakorlati tippeket ad, melyek azonnal felhasználhatóak a webáruházadban.

This workshop is about giving you clear, practical knowledge that you can use right away. You will learn how to use your website and online presence to support your business goals. You will learn how to make your online marketing efforts customer-focused and how to use different online tools effectively. This includes learning how to align social media, search engine optimization (SEO), and content marketing to reach and engage your customers. You will learn how to use data and testing to find out what works best for your business. This will help you make decisions based on evidence, not guesswork.

Az előadás alatt szakmai szinkrontolmácsolás igénybe vehető.

From14:30To15:00

Tippek, trükkök kezdő és haladó Shoprenter webáruház tulajdonosoknak

Máté Andi (Webshopmenedzser Kft.)

From15:30To16:00

Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével

Kulcsár István Róbert (Shoprenter Kft)

Ebben az előadásban megismerheted, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát (MI) a bevételnöveléshez. Gyakorlati tanácsokat kapsz az MI hatékony bevezetéséhez a webshopjában, és megismerheted a legújabb trendeket és technológiákat. Megtanulhatod, hogyan használhatod az MI-t a bevétel növelésére. Megtudhatod, hogyan járhatsz a versenytársaid előtt.

From16:30To17:00

Elkezdődött az előfizetéses e-kereskedelem kora

Rab Máté (Shoprenter Kft), Suller Gergő (Kutyakajas.hu, Petguru.hu)

From17:00To17:10

iPhone sorsolás a Boxy Teremben

From9.30To10.00

Terülj, terülj asztalkám - SHOPIFY újdonságok

Gulyás Ákos (Syncee/Digiloop)

From10.30To11.00

12 SHOPIFY ötlet webáruház üzemeltetőknek

Gulyás Ákos (Syncee, Digiloop)

From11.30To12.00

WOOCOMMERCE újdonságok bemutatása

Rottenbacher Tamás (RotiSoft.hu)

From14.30To15.00

WooCommerce Konverzió Optimalizálás

Molnár Péter (SWTE Group Kft)

Miért fontos a konverzió optimalizálás, hogyan tudjuk növelni a konverziók arányát, és mik azok a tipikus hibák, amik rombolhatják a konverziókat.

From15.00To16.00

MasterMind foglalkozás e-kereskedelmi stratégiákról

Kobza András (Ecommerce Trade)

From16.30To17.30

MasterMind a konverzióoptimalizálásról

Kobza András (Ecommerce Trade)

Konzultációs asztalok

Ha most megveszed a jegyed, biztos jut neked hely a konzultációs asztaloknál.
15 perces személyes konzultációs lehetőséget kapsz, hogy a legjobb szakértőkkel konzultálhass webshop üzemeltetés minden területén.
Egy konzultáció becsült értéke 5000-15000 Ft.
Ez csak ízelítő, folyamatosan töltjük fel az új konzultációkat a Salonic rendszerébe, ahol foglalni tudsz. Iratkozz fel a Magyar E-kereskedelem Napja hírlevelére, hogy időben értesülj az újdonságokról »»»

SEO

Konzulensek

Száraz Krisztián (chrisdry.com)
Csernai Kata, Peller Kevin (SEO Stratégia)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Müller-Váczi Lívia (RG-STÚDIÓ)

Webshop üzemeltetés, webshop fejlesztés

Konzulensek

Szeles Balázs (Webshop-mentor.hu)
Venk László (Pontit Kft)
Matécsa Jonatán (Ötletiroda Kft)

Adó, könyvelés

Konzulensek

Marketing, Közösségi marketing

Konzulensek

Venk László (Pontit Kft)
Marczinkó Ágnes (Welovedigital Kft)
Dávid Ádám (Kiszervezett Marketing Kft)
Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Kármen Rózsa (Pinterest Magyaroknak)
Boros Lajos (Pinx Marketing)

PPC marketing

Konzulensek

Marczinkó Ágnes (Welovedigital Kft)
Venk László (Pontit Kft)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Berek Péter (RG-STÚDIÓ)

 

 

 

Hírlevél, adatbázis építés

Konzulensek

Boros Lajos (PinX Marketing)
Matécsa Jonatán (Ötletiroda Kft)

 

 

 

 

Fulfillment (logisztika)

Konzulensek

Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)

Fogyasztóvédelem és jog

Konzulensek

dr. Krausz Miklós LLM (net-jog.hu)
dr. Enyedi Márta (PW Stúdió Kft)

Digitális stratégia tervezés, webáruház fejlesztés, automatizáció

Konzulensek

Cseke László (Orbitvu Magyarország)
Venk László (Pontit Kft)

Külföldi terjeszkedés (cross-border)

Konzulensek

Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)

E-commerce adatelemzés

Konzulensek

Balogh Endre (Data Discovery Kft)

Piacépítés, tanácsadás, stratégiai tervezés

Konzulensek

Pataki Antal (1i2s E-Commerce LLC)
Nafrádi Zoltán (FBA Rockets)
Faragó András (Faragó Business Services Kft.)

Finanszírozás, áruhitel

Konzulensek

Futárszolgálat (delivery)

Konzulensek

Időpont foglaló rendszer

Konzulensek

Bogdán Dávid (Salonic)

Ügyfélszolgálat, ügyfél elégedettség

Konzulensek

Továbbképzések, workshopok

60 perces intenzív foglalkozások, ahol egy szűkebb területet alaposan körbe lehet járni gyakorlati példák szemléltetésével.
Folyamatosan töltjük fel az új workshopokat, iratkozz fel a Magyar E-kereskedelem Napja hírlevelére, hogy időben értesülj az újdonságokról »»»

Shoprenter továbbképzés

Újítások az e-kereskedelemben és a Shoprenternél

Hogyan indíts webáruházat a Shoprenternél pár óra alatt

Marketing kampánytervezés

 

Unas továbbképzés

Megmutatjuk a legfontosabb lépéseket a tökéletes webshop elindításához.

Válts UNAS shopra gördülékenyen, termékfeltöltés és migráció.

Sablon vagy egyedi design? Segítünk dönteni!

További részletek»»»

Shopify továbbképzés

Miért a világ legkedveltebb e-kereskedelmi platformja a Shopify?

Shopify Plus, ha már pörög az üzlet és skálázható megoldást keresel!

Mindent az indulásról, a trendekről és a dropshippingről.

További részletek»»»

dezso

Olcsóbbat.hu

Dévavári Dezső

üzletág vezető

Martin Greif

Site Tuners

Martin Greif

president

David Adam

Kiszervezett Marketing Kft.

Dávid Ádám

ügyvezető

KarmenRozsa

Pinterest Magyaroknak

Rózsa Kármen

alapító

Vavrek Balazs

vavrekbalazs.hu

Vavrek Balázs

szövegíró, szabadúszó marketing szakember

Krausz Miklós

net-jog.hu, virtualjog.hu

dr. Krausz Miklós LLM

ügyvéd, adatvédelmi és IT szakjogász

3947

Dressa

Csányi Zoltán

Alapító, ügyvezető

Ormós Zoltán

Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozat

dr. Ormos Zoltán

tagozatvezető, alelnök

laczkobalázs - Ádám Bodnár

Netmarketing Online Kft.

Laczkó Balázs

tulajdonos

Varga Lászlo-foto

DPD Hungary Kft

Varga László

Sales & Marketing Director

Vodafone_ReichelStefanie_084_vkloubert

GLS Hungary

Farkas Gergely

Group Area Managing Director

Szep Karoly

Sameday

Szép Károly

Commercial and Marketing Director

krisz2022

chrisdry.com

Száraz Krisztián

SEO expert

Marczinkó Ágnes Welovedigital Kft PPCfox

Welovedigital

Marczinkó Ágnes

Head of PPC

david - Salonic Online naptár

Salonic International Kft.

Bogdán Dávid

CEO

194464819_4019692198080353_6164683757671303654_n

Shopmentor

Ujvári Adrienn

CEO, webshop szakértő

akos-gulyas-2023

Syncee/Digiloop

Gulyás Ákos

alapító

ORBITVU_jul_2020-64 - László Cseke

Orbitvu Magyarország

Cseke László

E-kereskedelem termékmegjelenítés szakértő

Szeles Balázs

Webshop Mentor

Szeles Balázs

alapító, UNAS specialista

CsernaiKata_SEOStrategia

SEO Stratégia

Csernai Kata

SEO szakértő

matecsa-jonatan-otletiroda-megawoomanager

Ötletiroda Kft

Matécsa Jonatán

tulajdonos

Venk-Laszlo

Pontit Kft

Venk László

ügyvezető

PellerKevin_SEOStrategia

SEO Stratégia

Peller Kevin

SEO munkatárs

Balogh Endre profil

Data Discovery Kft

Balogh Endre

ügyvezető

Zoltan_Nafradi_FBA_Rockets

FBA Rockets

Nafrádi Zoltán

CEO

Boros Lajos - PinX Marketing

Pinx Marketing

Boros Lajos

Email automatizmus szakértő

Zabari István hivatalos - István Zabari

Lumenet Kft

Zabari István

tulajdonos

dr_radics_otto - Ottó dr. Radics

Utánvét Ellenőr

Dr. Radics Ottó

tulajdonos

Képernyőfotó 2024-02-27 - 15.23.09

Adriana Automatik Kft

Várgedő Lajos

cégvezető

nagy péter pioneer marketing - Péter Nagy

Pioneer Marketing Kft

Nagy Péter

ügyvezető

Dr_Enyedi_Marta - Márta Enyedi

PW Stúdió Kft

Enyedi Márta

jogász

Faragó András

Faragó Business Services Kft

Faragó András

ügyvezető

Névtelen terv-3

Pelenka.hu | Beauty.hu

Csereklei Zoltán

ügyvezető igazgató

Lepeselony_Nemeth_Zoltan

Lépéselőny Média Kft.

Németh Zoltán

ügyvezető

1704442263-file-479-Krisztina4567

Webshop Manager

Petró Krisztina

ügyvezető

guti-kriszti-otletiroda-email-marketing

Ötletiroda Kft.

Guti Krisztina

email marketing specialista

Demus Krisztina

CLOÉ Community Management Kft.

Demus Krisztina

alapitó

Bonyhadi Gabor

BP Digital

Bonyhádi Gábor

üzletfejlesztési igazgató

bakonszegi-norbert-ux_ui

PW Studio Kft.

Bakonszegi Norbert

ügyvezető

portre-thaler-janos

Transgate Network Kft.

Tháler János

email marketing specialista

Bende Tibor

Hírleveles.hu / Bende Tibor Kft.

Bende Tibor

tulajdonos

0001-Z62_3571 - Tamás Perger

Marketing Consulting Kft.

Perger Tamás

ügyvezető

DSC_2657-scaled-e1711613571457

Ecommerce Trade / Lifestyleshop.hu

Kobza András

ügyvezető

1710414334-Klaudia-ceges.png

Adriana Automatik

Gömöri Klaudia

értékesítési tanácsadó

MVL - Edit Aranyos

RG-STÚDIÓ KFT

Müller-Váczi Lívia

Online marketing menedzser

Képernyőfotó 2024-03-28 - 9.01.52

BP Digital

Szesztay Péter

Tulajdonos-ügyvezető

Képernyőfotó 2024-03-28 - 9.06.27

Pláza Center Kft

Kőrösi Ödön

ügyvezető

Berek Péter_RG-STÚDIÓ KFT

RG-STÚDIÓ KFT

Berek Péter

értékesítési vezető

rottenbacher-tamas-ekernap23

Rotisoft.hu

Rottenbacher Tamás

Ügyvezető

Rossmann_FürjesÁdám135965 - Fürjes Ádám

Rossmann Magyarország

Fürjes Ádám

Webshop vezető

Névtelen terv-16

SWTE Group Kft.

Molnár Péter

fejlesztő

Sára.László

Prioris Kft.

Sára László

online marketing szakértő

Szalai.Rita

Prioris Kft.

Szalai Rita

online marketing menedzser

Horváth Szabolcs Innvoice Kft

Innvoice Kft

Horváth Szabolcs

ügyvezető

Névtelen terv - Dávid Balogh

BOOM Marketing

Balogh Dávid

ügyvezető

1629975551247 - Tamas Sajo

Segmentify

Sajó Tamás

üzletfejlesztő

Tancsics-Andras-uj-profil-3-scaled

Boxy Group Zrt.

Táncsics András

ügyvezető

IMG_5561 - N. C.

Levante Consulting LLC

Ecom Testvérek

tulajdonos


Főtámogató

Platina támogatók

Gyémánt támogatók

Arany támogatók

Ezüst támogatók

Média partner:

ekerhíradó logo

Támogatói ajánlatot kérek

Kiállítói ajánlatot kérsz?  Írj nekünk az events KUKAC ecommerce.hu email címre és rövid időn belül válaszolunk.


Helyszín